background

тел./факс: +38 (0562) 39 71 77 /79

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

Компанія Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровська трубна компанія» створено групою однодумців 18 березня 2004 року. Одним із головних напрямків роботи компанії було і залишається комплектація підприємств енергетичного та машинобудівного комплексів.

Широкий асортимент продукції та послуг, що поставляється, високий професіоналізм співробітників, а також географія діяльності, що постійно розширюється, стали нашими конкурентними перевагами.

Співробітники компанії ведуть активну діяльність на ринку України, близького та далекого зарубіжжя. Глибоке знання ринків дозволяє пропонувати партнерам оптимальні умови на вирішення поставлених завдань. Вийшовши на ринок понад 10 років тому, компанія сформувала оперативний склад продукції для миттєвого забезпечення потреб українських та зарубіжних підприємств у обладнанні та металопрокаті у кількостях, необхідних споживачеві.

З 2013 року фірма активно розробляє нові сегменти ринку – постачання комплектуючих до енергетичного обладнання та виготовлення технологічного обладнання та його вузлів для підприємств енергетики та нафтогазового комплексу.

Сьогодні ми пишаємось довгостроковими партнерськими відносинами з найбільшими енергетичними, нафтохімічними та металургійними гігантами нашої країни.

На сьогоднішній день компанія зосереджена на розвитку та вдосконаленні сервісних та консалтингових послуг.

КЕРІВНИЦТВО КОМПАНІЇ

Директор

Новіков Дмитро Миколайович

dtc-dir2010@ukr.net

Комерційний директор

Сторожук Євген Анатолійович

storozhuk@ukr.net

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія»

  • Підвищення ефективності операційної діяльності, оптимізація витрат на основі використання сучасних інформаційних технологій та систематичних маркетингових досліджень основних продуктів та послуг.
  • Формування команди висококваліфікованих спеціалістів.
  • Подальша диверсифікація бізнесу.
  • Освоєння нових ринків збуту.
  • Збільшення обсягів реалізації продукції.
  • Підвищення капіталізації підприємства.
  • Підвищення соціальної значущості та відповідальності підприємства.
  • Удосконалення системи управління відповідно до міжнародних стандартів.